W artykule przedstawiono kontynuację badań nad relacją obiektu eksponowania i przestrzeni ekspozycji. W pierwszym etapie zdefiniowano sposoby zastosowania rozwiązań multimedialnych na wystawienniczych prezentacjach, niezależnie od specyfiki ekspozycji,
w dalszym etapie szczegółowemu przeglądowi poddano rozwiązania w ekspozycjach targowych. Rola multimediów szczególnie w okresie zawieszenia organizacji ekspozycji targowych z powodu COVID-19 zaczyna odgrywać nową rolę. Intensyfikuje się nowe formy
prezentacji, w tym targi wirtualne, gdzie reprezentacja architektury stoisk i ich wyposażenie, a w szczególności prezentacja środków multimedialnych są używane do nawigowania oraz przekierowania zwiedzających na szczegółowe prezentacje wystawcy. W badaniach
zostaną porównane dotychczasowe dobre praktyki projektowe z przyjętymi wzorcami w prezentacjach targów wirtualnych.
Geigenmüller A., 2010, The role of virtual trade fairs in relationship value creation, „Journal of Business & Industrial Marketing”, no. 25 (4), pp. 284-292.
Gębarowski M., 2018, Targi wirtualne B2B - realna czy utopijna alternatywa dla tradycyjnych spotkań wystawców i zwiedzających?, „Ekonomiczne Problemy Usług”, 2, 131, s. 67-74.
Kapela J., Frimodig A., Heilman T., Ellman A., 2020, Using Virtual Reality in the presentation of machinery and equipment at trade fairs, https://www.researchgate.net/p... [dostęp: 28.11.2020].
Remolar L., Chover M., Quiros R., Gumbau J., Ramos F., Gastello P., Rebollo C., 2010, Virtual Trade Fair: A Multiuser 3D Virtual World for Business, „International Conference on Cyberworlds”, 20-22, pp. 208-214.
Przetwarzamy dane osobowe zbierane podczas odwiedzania serwisu. Realizacja funkcji pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu odbywa się poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje oraz zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies (tzw. ciasteczka). Dane, w tym pliki cookies, wykorzystywane są w celu realizacji usług, zapewnienia wygodnego korzystania ze strony oraz w celu monitorowania ruchu zgodnie z Polityką prywatności. Dane są także zbierane i przetwarzane przez narzędzie Google Analytics (więcej).
Możesz zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce. Ograniczenie stosowania plików cookies w konfiguracji przeglądarki może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie.