PL EN
PRACA ORYGINALNA
Edukacja przestrzenna 3D przez 2D - model kreowania wyobraźni przestrzennej
 
 
Więcej
Ukryj
1
Politechnika Poznańska, Wydział Architektury, Instytut Architektury, Urbanistyki i Ochrony Dziedzictwa
 
 
Architektura, Urbanistyka, Architektura Wnętrz 2021;4:241-256
 
SŁOWA KLUCZOWE
DZIEDZINY
STRESZCZENIE
W artykule zaprezentowano działania i badania przekazu obrazu realnie trójwymiarowego oraz kształtowanie modelu kreowania indywidualnej umiejętności wizualizacji przestrzennej formy i adaptacji percepcji wzrokowej w procesie edukacji prowadzonej za pomocą urządzeń 2D w celu uruchomienia procesu rozwijania wyobraźni przestrzennej.
 
REFERENCJE (8)
1.
Barek R., 1999, Fizjonomia miasteczek wielkopolskich w aspekcie tożsamości miejsca. Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, Poznań.
 
2.
Biecek P., 2014, Odkrywać! Ujawniać! Objaśniać!, Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa.
 
3.
Bogdanowicz P., 1988, Człowiek i przestrzeń, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa.
 
4.
Drozda Ł., 2017, Uszlachetniając przestrzeń, Instytut Wydawniczy Książka i Prasa, Warszawa.
 
5.
Martyka A., Wantuch-Matla D., 2020, Powszechna edukacja architektoniczna. Ewolucja idei - doświadczenia zagraniczne, Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, Kraków.
 
6.
Źródła internetowe.
 
7.
 
8.
 
ISSN:2658-2619
Journals System - logo
Scroll to top