PL EN
PRACA ORYGINALNA
Rola i-Labu w procesie edukacji i integracji młodzieży licealnej.
 
Więcej
Ukryj
1
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, Wydział Architektury, Katedra Kształtowania Środowiska Mieszkaniowego.
 
Zaznaczeni autorzy mieli równy wkład w przygotowanie tego artykułu
 
 
Data publikacji: 14-03-2024
 
 
Architektura, Urbanistyka, Architektura Wnętrz 2023;14
 
SŁOWA KLUCZOWE
DZIEDZINY
STRESZCZENIE
Zmieniające się standardy nauczania oraz podejście do nauki zarówno wśród uczniów, jak i nauczycieli sprawia, że konieczne jest wprowadzenie nowych rozwiązań. Aby pobudzić kreatywność i wspomóc proces przyswajania wiedzy, zaczęto projektować przestrzenie dostosowane do potrzeb młodych ludzi, nazwane Laboratoriami Innowacji i-Lab. Niniejszy artykuł ma na celu przybliżenie wspomnianego zagadnienia, pokazanie celowości jego zastosowania oraz korzyści z tego wynikających. Wzięto pod uwagę elementy i-Labów, które wspomagają integrację i edukację młodzieży. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród licealistów i analizy krytycznej istniejących i-Labów stworzony został projekt aranżacji poddasza V Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie. Przedstawione w tekście aspekty należy brać pod uwagę podczas tworzenia podobnych miejsc nie tylko w sektorze edukacji, ale również w dziedzinie biznesu, w celu uzyskania jak najlepszych efektów rozwoju.
ISSN:2658-2619
Journals System - logo
Scroll to top